Varför vill jag göra en bröstförstoring?

Nu tänkte jag berätta lite om mina tankar om varför jag har tagit beslutet om att göra en bröstförstoring.



Jag har alltid mått lite dåligt över mina små tuttar. Har aldrig fyllt ut en bh i hela mitt liv och avundades alltid människorna runt omkring mig som faktiskt hade tuttar. Men med tiden så har jag lärt mig att vara nöjd med det jag har och efter några år så kunde jag känna att fasiken, dom är snygga iallfall, trots att dom inte uppfyller mina önskemål.

Men efter mina 2 graviditeter så ser dom inte längre ut som dom gjorde. Under amningstiden så har bara mitt ena bröst fungerat helt vilket har gjort att det har blivit väldigt uttöjt och hängigt. MEN jag gillar detta bröst mer i dagsläget. Det andra som inte fungerat har bara krympt och är knappt ett bröst längre, snarare en ärta.

Jag har två olika storlekar på mina "bröst" och detta gör att jag inte kan ha någon bh som passar helt. Antingen väller den ena tutten över eller så är den andra kupan helt tom. På sommaren är detta väldigt jobbigt då jag ständigt behöver fläsha min ena boobie då den inte är tillräckligt stor. Jag är trött på vadderade bh:ar och DRÖMMER om att kunna ha en bikini utan vadd utan att känna mig skamsen och missnöjd. Jag tycker inte ens om att visa tuttarna för Staffan även om han tycker dom är världens finaste, så jobbigt är det.

Jag gillar inte alls läget och detta är något jag mått dåligt över ganska länge. Så därför har jag nu valt att göra något åt det.

Vi har inte planerat fler barn och om vi ska ha ett tredje så blir det inte förrens om 5-7 år. Jag VÄGRAR vänta så länge.

Vet ni vad jag fick känna då Staffan sa att jag fick göra en bröstförstoring? G L Ä D J E ! ! ! ! Jag fick känna på hur det känns och det för förjävla länge sen. Det var helt underbart, ett lyckorus i hela kroppen. Detta gör att jag är ännu mer säker på mitt beslut, det är rätt beslut för mig. Jag tror att detta är en av alla grejer som tyngt ner mig under en lång period.

Tror inte att jag vill se ut som Dolly Parton, no no. Jag vill bara kunna fylla ut en bh..

Kommentarer
Postat av: Rocktjejen

Jag är emot kirugiska ingrepp. Jag skulle inte göra det, iofs minska brösten, men om jag tar tag i det där med att minska i vikt ordentligt, då skulle de också minska sej.

Men det är upp till varje person, jag bryr mej inte om någon annan gör det. Det är ju deras val.

Så om du gör det & blir nöjd, så är det ju positivt.

Hoppas du får hjälp snart & att du blir nöjd. :)

Kramar

2012-05-01 @ 13:42:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Andrea Castells

Du har väl inte missat tävlingen i min blogg där du kan vinna makeup produkter frán MAC Cosmetics?? Kika in här och VINN! http://sexy.se/castells/mac-cosmetics-giveaway/

2012-05-01 @ 14:03:21
URL: http://sexy.se/castells
Postat av: Wicked Syriansk Girl

Det är jättejobbigt att känna så!

Jag förstår varför du vill göra en bröstförstoring.

Hoppas det går bra!

2012-05-01 @ 14:36:16
URL: http://brunettebellac.blogg.se/
Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

bra att få veta dina tankar, så förstår man lite mer varför :-)



såklart du ska göra en om du känner att det ger dig glädje! Tror nog jag kommer känna detsamma den dagen (om) jag bestämmer mig för tummy tuck.



Sen måste jag bara säga... så snygga tänder du har! Jag är avis på dom, haha! Hade tandställning i 7 år, men de är långt ifrån så perfekta som dina!!

2012-05-01 @ 14:43:11
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du skriver det jag känner. Förstår dig helt. Jag önskar jag hade ekonomisk möjlighet, men en dag kanske..

2012-05-01 @ 14:43:31
URL: http://starich.blogg.se/
Postat av: Anonym

U got mail! ;)

2012-05-01 @ 15:30:21
URL: http://maiplu.se
Postat av: Lina- mamma till Gustav

Tror ditt beslutet helt rätt, tycker själv att det är helt ok med förstoring om det är till "rätt syfte",och att må bra är ett sådant :)

I dagsläget hade jag nog inte valt att göra det själv men vem vet hur man känner om några år. Jag tror väl till och med att du kan få bidrag, stöd eller få operationen betald iom att du lider och att dom är olika storlek, eller är jag helt ute och cyklar nu?! ;) min bästa väns mamma gjorde en sån operation efter hon hade fått barn (ja det va ju då kanske 20 år sen ;)), hon var också helt platt och mådde dåligt. Kan säga att INGEN kan se att hon gjort det, tror hon gjorde en typ b-kupa, alltså små/normala :)

Kör hårt säger jag bara ;) kram

2012-05-01 @ 15:49:46
URL: http://vardagslivochbarn.blogspot.com
Postat av: Tina

Snygg blogg du har!!

2012-05-01 @ 16:09:54
URL: http://ethiriel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det låter klokt tycker jag, men vad du är gör skaffa inte för stora, huden kommer bara att töjas ut av tyngden till slut och så har du baota hängpattar sen istället, inte najs! Så skaffa dig ett par fina bröst som ser naturliga ut.

2012-05-01 @ 16:35:04
URL: http://joherman.blogg.se/
Postat av: Ett liv i husvagn med två små

Blir ledsen att du känner så. Du är så vacker som du är. Vi är nog många som skulle ge upp våra tuttar för att ha din kropp :) Jag skulle göra det utan att blinka.



Hoppas bara att du som du säger nöjer dig med att fylla ut en BH och inte blir nästa Kissie ;)



Kram finaste, du duger som du är. Du är jättefin.

2012-05-01 @ 16:39:05
URL: http://www.ihusvagn.se
Postat av: Lova

Tycker att du ska göra det, om det är det du vill! Bry dig inte om andra som inte vågar stå för vad dem tycker (läste inlägget nedan och vet att du inte bryr dig). Hoppas det blir bra. :D



En sista grej, fin blogg! Gillar dem ljusa färgerna och din bilder. :)

2012-05-01 @ 17:03:22
URL: http://lovajohansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag känner precis samma sak, tragiskt nog är jag också bara 17, men känner igen allt du säger. Tycker det är superjobbigt att prata om och att köpa en ny BH eller bikini är det absolut värsta som finns. Att de folk med superfina, lagoma bröst gör mig sjuk av avund och jag är den enda i hela släkten som ser ut så. Jag hade förra året en pojkvän och vi hade det jättebra, men jag vägrade visa mina bröst, det var vidrigt för jag skäms. Det här inlägget ändrade ändå mina tankar inför framtiden.. Den dag jag själv är klar med barnafödande och så vidare. Tack för ditt inlägg!

2012-05-01 @ 17:04:21
Postat av: Matilda

Jag är för plastikkururgi om det är för ens egen skull man gör det och inte någon annans. som du skriver det är det inte något du har tänkt på någon dag utan mått dåligt över det länge och då tycker jag absolut att man ska göra det. Stå på dig du är stark!

2012-05-01 @ 17:09:55
Postat av: Martina

Små boobies is the shit, har också alltid haft samma problem, dem är små men helt okej!

Jag hade också gjort en boobies job om de blev värre än vad det redan är, sen behöver man väl inte skaffa G kupa, men folk fattar ju inte att man faktiskt kan göra normala!

Kör hårt, finare boobies åt kvinnorna!

2012-05-01 @ 17:18:37
URL: http://maertina.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fick svar på min tidigare fråga nu och jag FÖRSTÅR dej till fullo. Jag har samma problem, det där med att fylla ut en bh. Visst gick det förut men nu efter graviditeten är till och med den minsta storleken för stor. Men ja... som sagt... föräldrapenningen är så låg så det är inte frågan om några tuttar nu :/

2012-05-01 @ 17:22:19
URL: http://kajsaji.com
Postat av: Marie, Vardagens charm

Känner du att det är vad du vill ska du absolut göra det, man måste få må bra

2012-05-01 @ 17:33:03
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: matilda

du är så himla vacker och stark, denise!

2012-05-01 @ 17:33:19
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: YEEY SCORE!

japp det är ditt val din kropp:)

2012-05-01 @ 17:33:30
URL: http://salukis.webblogg.se/
Postat av: - bbella huuynh ::

Hoppas du har en härlig 1a maj :)

2012-05-01 @ 17:39:37
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Underbar blogg! Jättefin header! :) Är allt bra med dig? :)

2012-05-01 @ 18:43:12
URL: http://jennix.se
Postat av: Sara

Jag kan verkligen förstå det med att de är i olika storlekar och hur jobbigt det är. Inte kunna ha några bhar eller bikinis. Att det mindre bröstet jätte lätt blottas när man gör vissa rörelser. Det är inte kul. Jag tycker egentligen om formen och allt på mina bröst men detta gör att jag nästan inte ser nåt alternativ än att göra en operation nån gång. Tyvärr :(

2012-05-01 @ 18:48:01
Postat av: Tess

Det är bra om din partner stöttar dig oavsett vad du väljer, men valet är helt och hållet ditt.

2012-05-01 @ 18:55:53
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg! :)



Skulle också vilja operera mina bröst. Då jag har komplex över dem. Men ändå tvekar jag, fast än att det är något som jag verkligen skulle vilja göra. Slippa skämmas och vara orolig och tänka så mycket på om någon märker att man har ett mindre bröst...

2012-05-01 @ 19:22:09
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: hinda

kul att du blir glad :)

2012-05-01 @ 19:46:44
URL: http://hindas.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Förstår dina tankar och förstår lite din känsla.

Jag hade dock aldrig själv vågat ta steget och göra ngt..

Men ack så dåligt man kan må över ett par bröst, om man nu kan kalla det bröst..

2012-05-01 @ 19:53:58
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mamma till Isac

Jamen sedär, fick visst svar på min förra fråga i deth är inlägget haha :)

Tycker helt klart du gör rätt, mina bröst har ALLTID varit för små för att jag ska kunna känna mig nöjd.

Den dagen vi får "råd" att prioritera pengarna på bröst så ska jag fan göra det :)

2012-05-01 @ 20:20:21
URL: http://hdahlberg.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag diggar dig, Denise!

Har inte följt din blogg så länge men den har snabbt blivit en av favoriterna!



Det är härligt att följa dig och dina underbara barn, och jag tycker det är starkt att du skriver om din depression, och inte försöker leka "mamma perfekt" hela tiden. Det får dig att bli mer mänsklig på något sätt :)



Och ang. bröstförstoringen. Jag tycker inte alls att du ska behöva försvara dina åsikter i din egen blogg. Självklart ska var och en få besluta om sin egen kropp och vad man själv känner sig bekväm med utan att nästan bli påhoppad för det.



Hade jag själv vågat så hade jag nog också gjort det, den dagen jag är "klar" med barnafödandet ;)



Kram!!



2012-05-01 @ 20:22:38
Postat av: CCM

hoppas du haft en bra dag! :D

kram

2012-05-01 @ 20:24:11
URL: http://borntobestars.blogg.se/
Postat av: sofia

Har precis samma problem.. Efter graviditeten och amningen har mina bröst blivit helt obefintliga! Dom har alltid varit små, men jag har ändå varit rätt så nöjd över dom, men nu finns det knappt nå kvar. Så jag ska också göra en bröstförstoring för att iallafall kunna fylla ut en normal bh. Jag känner mig säker i mitt beslut och folk får helt enkelt tycka som dom vill.. Lycka till med boob-operationen i framtiden!! :)

2012-05-01 @ 20:31:19
Postat av: Anonym

Gud vad jag känner igen mig. Min lilla ammade i stort sett också bara på ett bröst så det ser inte direkt snyggt ut när man ser sig själv naken i spegeln. Välidigt osymetrisk. och som du säger, jättejobbigt att bada offentligt. jag skäms inte, men man mår dåligt inombords ändå. har bara typ en bh som jag använder. Gud vad härligt att du ska få nya tuttar som du kan känna dig nöjd med! :) glad för din skull. kram!

2012-05-01 @ 21:03:05
URL: http://tuvasmammajessica.devote.se
Postat av: Annica

Det är viktigt att må bra, om en (vettig) fysisk förändring kan bidra till det så varför inte?



En vän till mig mådde väldigt dåligt pga sina bröst, pga att de var så stora; folk trodde hon hade förstorat dom och hon såg lite ut som en barbie med smal kropp och gigantiska boobs. Hon förminskade dom till en storlek som mer stämde överens med resten av hennes kropp och idag är hon väldigt nöjd med sina bröst.

2012-05-01 @ 21:11:47
URL: http://nannica.se
Postat av: tittie

jag förtår dig helt och tycker du gör rätt i att operera dig! får det en att må bättre så varför inte? vad andra tycker spelar egentligen ingen roll, det är inte deras kropp och inte deras psyke som tar stryk... jag hade lite samma problem fast på andra hållet! har alltid haft stora bröst. låg runt E kupa innan och då kan jag tillägga att jag är väldigt smal. Såg heldumt ut och var inte alls roligt att behöva gå in i specialbutiker för att köpa en bh för runt 600 kr eftersom HMs aldrig passade ordentligt. Jag hatade varje gång jag skulle beställa en bikini, det gick liksom inte. jag kunde inte beställa en där trosa och bh var i samma eftersom mina bröst var så mycket större än min kropp. och att behöva sätta på sig en "tantbh" med tre gånger så stora bhband när man är 20 år var inte roligt. Sommaren var alltid värst....sen tog ryggen mycket stryk också. Och min dröm då var att göra en förminskning, men samtidigt visste jag att det kunde förstöra mina chanser att amma i framtiden så jag bestämde mig för att vänta.



Men sen fick jag min son och amma 10 mån. Mina bröst krympte och jag har idag en c-kupa! supernöjd med det! MEN en amning för ju också med sig annat... så även om jag har en c-kupa är det mest skinn allting. Jag är mer nöjd än innan men det är ändå inte roligt att vara 24 år och inte känna att man är fin. Bröst ser olika ut och är olika stora.. Men att inte ha några bröst, eller bröst som hänger extremt mycket är inte kul när man fortfarande är ung! Nu vill vi ha ett barn till snart men efter det ska jag också göra en operation!



Det handlar inte om att man tycker bröst ska se ut på ett visst sätt... man vill bara känna sig fin! ha ett par bröst som sitter där dem ska! och med dagens teknik finns den möjligheten så varför inte?

2012-05-01 @ 21:19:18
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

bra skrivet.!!



Jag tror att det är många som tror att såfort nån säger att dom vill göra tuttar så tror dom att man vill göra STORA.. förstår aldrig att det är typ sådär brösten blir efter barn. (eller för vissa mer eller mindre)



kram

2012-05-01 @ 21:24:59
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: LillaJag-

När man inte mår bra själsligt så tycker jag inte att så stora förändringar ska göras men!! Det är positivt att du hittar något att glädjas över och se fram emot. Jag tar av egen erfarenhet att jag vet att det kommer slå bakut när du väl har gjort dina bröst. Då kommer ditt mående fram igen om du inte tar tag i det, vilket jag att du gör, men vill bara poängtera att du måste ordna det först eller medans.



Min erfarenhet av dåligt mående var shopping. När jag inte mådde bra hittade jag prylar att köpa, jag längtade sparade, ibland blev det impuls inköp men när jag väl fått sakerna och haft dom ett tag så kom mitt dåliga mående upp till ytan igen.....tills jag hittade en ny sak jag ville ha eller göra....



Vill man ha nya bröst, prylar är det upp till var och en! Men...... Se till att vara stabil när besluten tas och görs....mitt råd...

2012-05-01 @ 21:28:15
URL: http://cillaomilo.blogg.se/
Postat av: Josefin, unga mamman

Måste ju bara säga att det är väldigt strångt av dig att skriva något sådant :) En annan sak som jag faktiskt inte riktigt förstår mig på är dessa människor som enbart slänger skit på dig, jag fattar inte att du klarar att stå emot det, jag själv hade väl tagit totalt knäcken! "enda" jag har fått skit är för min unga ålder som mamma (fast att jag är gift och allt)



diggar din blogg mycket och kickar in så fort jag har tiden :)

2012-05-01 @ 21:36:03
URL: http://readminadays.blogg.se/
Postat av: tessan

hej, vet du vart du har tänkt vända dig när du ska göra din operation? Jag har också tänkt göra en, men tycker de är såå svårt att välja klinik :S

2012-05-01 @ 21:44:12
Postat av: natalia jaber

Hej! http://diesnataliz.blogg.se/2012/may/tavling-med-footwayse.html#comment Har en tävling på min blogg där du kan vara med och vinna ett presentkort hos Footway.se på 500 KR!

2012-05-01 @ 21:50:51
URL: http://diesnataliz.blogg.se/
Postat av: Jessica

STOLT och STARK! Tycker det är grymt av dig att du accepterat dig själv som du är, alla borde ha den förmågan i sig.

Ditt liv dina val och dina beslut. Antar att du kommer få ganske mycket kommentarer ang detta, för är fortfarande ett känsligt ämne konstigt nog även fast var och varannan människa gjort det. Så tycker det är starkt av dig att ta upp de och skriva om det öppet i din blogg ( Vilken jag verkligen fastnat för! Hur mysig, rolig och härlig som helst. Kännsa äkta, om man kan säga så. Ä bara positivt iaf! =).

Jah har själv vart sjukt missnöjd med mina tuttar som aldrig växte och som heller aldrig kunde fylla ut varken bh:ar eller kläder.. Så tog med beslutet att fixa brösten och är inget jag orkar en sekund!! Och vad folk än säger, man mår lite bättre även om det bara är en ytlig grej. Och nu snart 4 år senare tänker jag inte på det, brösten gör inte mig, de är en del av mig som det mest naturliga som finns ( även om det inte riktigt är naturligt :P ) . Ända tipset jag har är att vara 110% säker, vilket du säker redan vet.



Tänkte bara titta in och skänka lite positiv glädje och energi!! Så hoppas det kanske hjälpte lite ^^.



Kram på dig och din söta familj!

2012-05-01 @ 21:52:16
URL: http://prinsesss.webblogg.se/
Postat av: Emma

Några tips på hur man kan komma til mest aktiva listen, såg dej där :)

2012-05-01 @ 21:57:57
URL: http://thatcrazyshit.blogg.se/
Postat av: Fatima

Vad roligt för dig ! Hoppas du blir nöjd :) Ha en fin kväll

2012-05-01 @ 21:58:04
URL: http://www.fatimaforsberg.se
Postat av: Emma - Liljas mamma

Känner precis som dig och vill också gärna göra en bröstförstoring... Hade inte stora bröst innan graviditeten heller direkt men nu när jag inte ammar mer så är det verkligen INGENTING kvar :( Har dock inte råd.... Lyllo dig.



Kram!

2012-05-01 @ 22:14:31
URL: http://emmsots.blogg.se/
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Det är ju inget fel i att göra bröstförstoring... Man behöver ju inte göra gigantiska utan mer som passar kroppen. Kram

2012-05-01 @ 22:44:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Hannah

Äh vafan kör hårt! Din kropp, ditt beslut liksom. :) Jag har alltid haft "rejäla fläskpattar" som min gubbe så fint uttrycker sig. Vet inte hur det är att inte kunna fylla en bh. Vad jag däremot vet är att jag absolut skulle kunna tänka mig att förstora doningarna när jag ynglat av mig klart och är färdig med amningen, om pattarna skulle ha blivit påsar vill säga. Jag tycker inte utstående sillisar är snygga, men gör man en förstoring så det ser naturligt ut är det toppen. Vi är alla vackra oavsett, I know I know, men man ska känna sig nöjd själv också.



Kram på dig D, du är en störtskön mamma, tjej, bloggare och fotograf! Puss på kinden också!



Ni som envisas med att försöka föra nån slags nät-mobbing mot Denise. Alltså kom igen? Skulle vara så intressant att se vilka feglortar ni är. Förmodligen är ni såna som helst inte ens möter någons blick på tunnelbanan eller vågar yttra sig när ni blir konfronterade personligen. Ni skiter väl knäck om ni "anonyma" tyckare skulle bli avslöjad.



Nä. Kör hårt Denise. Vi är många som älska dig och din blogg!

2012-05-01 @ 23:02:59
URL: http://hanshis.blogspot.com
Postat av: Elina

Okej :) tänkte mer på att du skrev de dagen innan hon kom, om jag såg rätt ;) Så jag tänkte "aaaaha" haha inte för att de behöver hjälpa här men jag hoppas det. Färdknäppen känns inte såå jätte rolig, visst har man försökt de sista dagarna här men jag har så förbannat ont överallt så de känns bara obekvämt, sambon verkar bli lite obekväm i de hela också då han påstod sist att något tog emot där inne ^^ haha

2012-05-01 @ 23:23:11
URL: http://dien.blogg.se/
Postat av: Anja

Fin blogg! ♥

Hur gör du för att hamna LÄNGST upp på mest aktiva listan?

2012-05-01 @ 23:58:36
URL: http://beadsndrops.eu/page/Perle%20Butik/
Postat av: Theresé

Jag tycker att du har tagit rätt beslut som bestämt dig för detta i och med hur du känner inför det! Att må bra psykiskt handlar också om att man mår bra fysiskt och är "hyffsat" nöjd med sin kropp! Och just brösten är en känslig grejj för oss kvinnor, dom går ju liksom inte att träna sig till... Go for it! Och du är klok som säger att du inte ska göra dem för stora!! Kram å lycka till!

2012-05-02 @ 05:14:56
URL: http://husetivitt.blogspot.com
Postat av: Mandy & River

Jag förstår dig fullt ut! Jag skulle också kunna göra en operation på mina bröst.. Jag har ganska stor byst så jag tycker istället att det är lite jobbigt åt andra hållet.. Nu efter amning så hänger och dinglar dom som två tömde påsar. Både tungt och hemskt för självförtroendet!

2012-05-02 @ 06:50:06
URL: http://mandyyss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kände exakt som du. Exakt. Fast utan det där med barn och amning då jag inte fått några barn än. Men jag var inte nöjd med mig själv. Och det är det som är viktigast. Så vet du vad jag gjorde? Jag tog ett lån och gjorde brösten. Inte stora som kissie eller Dolly, men i den storlek jag vill ha. Så det passar mig. Det tog mig två år att betala det lånet, men jag har aldrig ångrat det. Inte en enda sekund. Man ser inte på mig att jag har gjort det. Man ser bara på mig att jag har bättre självförtroende, att jag kan bära kläder utan att skämmas och att jag kan visa min kropp för min pojkvän. Det är en stor grej med operation, mn värt det så in i bomben!

Ps. Skit i alla idioter. Du är stark och jag avundas dina barn och dig så mycket. Ds



Kram linnea

2012-05-02 @ 08:35:32
Postat av: Joaefina

Jag är inte emot plastikkirurgi, men varför ska du göra det nu om du är deprimerad? Bara för att du är glad nu så kommer alltid verkligheten ikapp en. Jag tror på att vara psykiskt stabil innan så att det inte blir någon slags tröst. Det kan många gånger vara så att man vill hitta problemet och en lösning, vilket du verkar ha gjort i dina bröst. Men det sitter ju inte i dom. När du den märket att du inte blev lyckligare så kan det bli ett ännu större bakslag.



Lycka till i alla fall.



/Josefina

2012-05-02 @ 08:44:02
Postat av: linda

Skit i vad andra säger!! Det är DIN kropp o det är DU som ska trivas med den!! Har oxå planer på o göra en bröstförstoring då det inte finns nåt kvar o lägga i bh:n efter mina underbara barn.

Drömmen är o kunna sätta på sig en bikini igen o känna sig fin. Så jag förstår hur du känner!! =)



Så kör bara om det är det som känns bäst för dig!



Ha det gött o ta hand om dig!!

2012-05-02 @ 08:49:32
URL: http://pluppan80.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag är emot skönhetsoperationer generellt just därför att jag tror att börjar man så kommer man hitta nya fel på sig själv sen och ändra det också, men det är upp till var och en att göra som man vill. Jag kan däremot förstå människor som gör det av medicinska problem. Det är tråkigt att du har besvär av det. Jag hoppas du känner dig mer tillfreds när du gjort operationen.

2012-05-02 @ 14:38:03
Postat av: linda

jag kan förstå vilken ångest du har. jag har ångest åt andra hållet istället. skulle kunna tänka mig göra en förminskning. då jag inte hittar bhar som passar. bara skaver och sitter inte skönt.och jag tycker inte det är snyggt med för stora. jag tycker aldrig ja kan ha några snygga kläder, kan inte ha toppar/klänningar utan tjocka axelband.

och jag blir alltid lika besvärad när någon nämner mina bröst, o de flesta tycker att jag har d bra som har den storlek jag har, o jag hatar det. svårt är det. o folk förstår inte att en annan lider av det.



så gör det du behöver göra, även om jag tycker att du ser bra ut som du gör!



kram

2012-05-02 @ 17:48:05
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

jag vill själv göra en så jag förstår dig helt och hållet, man lever bara en gång då ska man tycka om sig själv och må bra :) kram på dig tjejen!

2012-05-02 @ 20:20:34
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Anonym bloggtjej

Hej fina du! Jag är inte lika modig som du, så jag är anonym (fast du kan se vem jag är på mailen) ;). Jag har iaf gjort en bröstförstoring för några år sedan och det är ju sååå mycket vanligare än vad folk tror! Jag är iaf jättenöjd Med mina bröst och jag tycker att du ska göra en op om det är vad du verkligen vill :) lycka till! Kram

2012-05-02 @ 21:17:44
Postat av: Jessika - Jordgubbsdrömmar! ♥

Klart du ska göra de. Det är något du vill göra och då ska du självklart göra det. Känns det rätt för dig så gör det :)

Jag har gjort en och kommer säkert göra fler om jag inte är nöjd efter alla barn och amning. Inget fel i de :)



Puss på dig å lycka till <3

2012-05-04 @ 13:48:24
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0