Himmel och pannkaka, vilken helg!

Ä N T L I G E N är helgen över!

Allt har gått åt skoga (allt allt allt), jag är trött som ett djur, slut som människa men nu...nu är jag ledig i 2 dagar och det ska bli SÅÅÅÅ skönt :D Förlåt om jag inte hunnit presentera vinnaren, det kommer. Håll ut! Nu ska jag strax bege mig till sjukgymnasten för lite tens (? stavas). Känns underbart att kliva upp 6 timmar efter man kommit hem från jobbet, mmmm me like. Ut i detta snökoas, återigen. Förstår inte varför det tar dom över 24 timmar att förstå att dom kanske bör ploga. Min resa till och från jobbet har tagit minst 1 timme extra om dagen.. Allt för att plogbilarna dricker kaffe istället för och kör. Nejdå, det finns säkert någon orsak. Men ja, det skulle inte förvåna mig.

Hörs lite senare då! Kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0