Tack TACK!


Tack för alla era svar på mitt inlägg här nedan! Skönt att det inte bara är jag som känner såhär.. Uscha :( Det är verkligen piss jobbigt! Gosh, jag skulle kunna slita av mig allt hår. Min lilla bäääsis :((( Detta med dagis är INGE kul kan vi konstatera, eller hur? Har du inte svarat på frågorna än så gör det gärna! Det uppskattas, mega massa mycket!

Nåväääääääl...
Jag har och kommer jobba massa extra dessa dagar. Jobbade 11 timmar idag och ska jobba desamma i morgon samt 10 tim på söndag. Tid för bloggen finns det inte tyvärr :( Hinner jag så hinner jag! Tävlingen är avslutad iaf och jag ska försöka få tid till att få fram vinnaren imorgon. Tills dess, håll ut!

Hej jag heter Denise och jag jobbar ihjäl mig. Hej Denise!

Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: Ingen orsak.



Kram Sanna

2010-12-18 @ 18:00:47
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Plutten

Men guuud...stackars hjärtat! Jag har inga barn att anpassa mej till. Men vi har ju hunden. Som är en av våra bebisar. Och det har vart samma problem för oss också nu under ett tag...man bara jobbar o jobbar o får lämna bort henne än hit o än dit...



Hoppas det löser sej för er!!

2010-12-18 @ 20:30:34
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0