Akupunktur


Det och jobba står på schemat idag. Har aldrig "akupunkterats" förut och det är blandade känslor kring det. Jag är lite rädd för att få nålar i ryggen sen min mardrömsvecka med ryggmärgsprov och biverkningarna. Dock är det inte alls samma sak men iaf, lite ångest får man. Jag hoppas innerligt att de tar bort den värsta smärtan.. skulle vara sååååå skönt!

Jag är trött som få idag.. somnade sent och gick upp tidigt.. Sen så var inte Wilgot den underbaraste ungen i landet idag, fy satan.. Men nog om den natten, nu har han återgåt till sitt normala jag haha.

Någon som vart på akupunktur?


Kommentarer
Postat av: Liten Kicki

Jag har! Jag är nålrädd och var VÄLDIGT skeptiskt emot det. Men för att säga det på ren svenska FY FAN så underbart bra och skönt det var!

2010-11-15 @ 13:01:39
URL: http://litenkicki.blogspot.com
Postat av: Plutten

Aldrig vart på akupunktur. Men skulle gärna testa:)

2010-11-15 @ 20:34:41
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu såg jag att du redan varit på akupunkturen så du märkte själv hur det var :) men jag var på akupunktur när jag var gravid för min foglossning. Jag gick varje vecka ett tag och det gjorde så jäkla ont när hon tryckte nålarna i bäckenet eftersom det typ är "inflammerat" så jag var livrädd för att gå dit. Nästa graviditet kommer jag nog inte gå dit igen, tyckte jag inte märkte nån skillnad heller..

2010-11-15 @ 21:14:52
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0