Dom måste ÄLSKA musik.

Mina grannar har spelat musik sen igår kl 20.00. SEN IGÅR KL 20.00! HALLÅ? Jag har fått lyssna på allt ifrån kent till rave och som pricken över i:t så har dom sjungit kareoke i en falsk stämma. Underbaringar till grannar :P Just det, mitt i allt sjungande började den andra grannen att hamra i väggen under Wilgots sovrum, thats great. Okej om det hade vart idag men nu var det kl 23 igår kväll, i just LOOOOVE it...not. Nu spelas det någon shalla shalla musik, lite indian stil. Nåväl, slipper slösa pengar på att ha radion på iaf. Oh nu kom det en rocklåt, äntligen något som inte skadar öronen. Tur att man ska ur huset snart för lite födelsedagsmiddag för sis.

Jag funderar starkt på ifall jag ska ställa mig vid deras brevinkast och dra på lite hårdrock. Vad tycker ni?

Hämden är ljuuuuuuv. Ha det bra hej!

Kommentarer
Postat av: Josefin - Melwin's mamma

Ja usch ja nästan tre veckor på bb var inte direkt toppen, men jag lever och de är jag glad för. Skulle jag inte opereras sista gånger skulle ja få blodförgiftning och dö. Så jag är rätt nöjd att ja sitter här idag, annars skulle min mellepelle inte ha någon mamma..



Gud vad jag känner igen mig i det där med grannar.. Personen under mig brukar vara riktigt bra på att ha fester varje fredag - lördag.. Och vara as bra på att prata i trapphuset och gapa på balkongen.

2010-11-18 @ 15:25:22
URL: http://melwinojag.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



jaa vilken sugig miss vi gör du och jag :P

kram Love

2010-11-18 @ 16:53:08
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0