En snål jävel.

Ibland blir jag arg på mig själv för att jag är så snål. Gissa vad hela kalaset på ullared kostade? 1471kr. HALLÅ? Vad hände med att "shoppa utan ångest" och "Nu har jag faktiskt sparat 4000kr till shopping".. Snåla jävel, ja jag själv alltså. Men som sagt, lite kom med hem iaf. Jag köpte mest saker åt Wilgot, bland annat - fodrat regnställ, 3 par vantar, kläder, böcker och leksaker. Sen blev det lite strumpor, mjukisar samt saker till hemmet, som en kärleksskylt, rengöringsprylar och lite annat smått och gott. Vilka sjuka priser det var, helt galet billigt. Synd att det är så jäkla långt att åka ner dit bara, fast tur är väl det haha.

Är ni snåla?


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, jag måste ju vara snål numera. Är ju en fattig student =)

2010-11-05 @ 23:11:11
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Hur åkte du dit?:)

Kram

2010-11-06 @ 08:23:05
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Sandra - 2barnsmamma

Jag har nyss kommit hem från ullared, och jag handlade för 1648 kr :)

2010-11-06 @ 19:59:58
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Susanne Högström

Denise. Att du inte shoppade i Ullared tyder på både inteligens och gott omdömme. Många förköper sig totalt. Har ju bott i Varberg i 9 år så Ullared talades det mycket om. Kram

2010-11-08 @ 07:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0