Feed me, heal me.


Idag är det dax för akupunktur igen. Hoppas på en bättre omgång idag, att det fungerar som det ska. Efter besöket hos sjukgymnasten så ska jag och Wilgot hem till hans morfar på lite middag. Det serveras korvstroganoff, en utav mina favoriter då det kommer till "pappalagad" mat. Mumms!

Förövrigt är jag slut som människa, denna smärta tar kol på mig. Jag är oerhört trött jämt och ständigt. Jag kan sova hur länge som helst och ändå gäspa mig genom dagen. Kraften är lika med noll och likaså lusten till att göra saker som att städa osv. Jag längtar tills jag blir bra igen.
Att ha ont vill nog ingen människa ha.. Jag längtar tills jag får vakna om morgonen och inte behöva tänka smärta det första jag gör. Jobba mig igenom dagen utan att distraheras av en brännande smärta. Gå och lägga mig om kvällarna och tänka "Åh vad jag längtar tills imorgon". Vakna upp och känna, shit vad jag mår bra.

Kommentarer
Postat av: KIKKI

Fin du är :D

2010-11-17 @ 11:43:32
URL: http://kikkiiii.com
Postat av: Tova

Usch. Hoppas allt lättar snart och tillvaron blir mindre smärtfylld, efter regn kommer solsken ♥



Akupunktur har jag förresten alltid velat prova, känns ju lite flummigt men alla säger att det verkligen ger effekt :D

Kramar

2010-11-17 @ 15:55:04
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0