hundrafemtioelfte gången idag.

Idag umgås jag med näsdukarna. Det bokstavligen rinner ur näsan, konstant. Ifall ni ville veta. Här istter jag med en papperstuss i vardea näsa och inväntar näsa nysning som bör komma om sisådär en minut. Jag har verkligen nyst konstant sen vi klev upp i morse vid 10. Hallelujha.

Idag får det bli en hemkörd pizza till middag. Mums! Eller vänta här nu.. mitt smaksinne är borta så det blir nog inte så mumsigt haha :) Nåväl.. Det blir inte rolgiare än såhär, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig! Jag har själv varit sjuk i en vecka eller inte sjuk, sjuk jag har kunnat jobba men min röst har försvunnit och hosta fick jag på köpet schysst! :D

2010-11-27 @ 17:09:37
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åhh stackare, krya på dig!



Hoppas ni får en mysig första advent trots allt. :)

2010-11-28 @ 08:59:09
URL: http://www.luciadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0