I löööve it.. not

Idag är en sån dag man bara vill lägga sig under täcket och sova bort hela dagen. Jag är verkligen ur form. Jag är så pissigt trött på att ha ont i ryggen. Idag gav jag Wilgot gröt och efter tredje skeden så brände det av smärta i hela ryggen. Jag har sån enorm mensvärk, inget hjälper. När vi kvinnor har mens så blir vi allmänt nere och jag hatart. Jag är en postiv och glad tjej, jag har nästan alltid ett leende på läpparna. Men inte nu.. Jag ska strax åka till jobbet och regnet öser ner.. kul i jul. Jag har redan vart ute i det där skit vädret, kommit hem och vart genomsur. Akupunkturen var traumatisk och jag blir så trött. Allt för en jävla läkare.. Vafan var han tvungen att trycka de där jäkla provet fel? På mig?.. Jag har aldrig vart nålrädd och är inte det heller, tills det kommer till ryggen. Hela akupunkturen var ett stort obehag och jag var nära på att få en panikattack tror jag.. Jag började flämta och hjärtat slog i hundra utan att förstå varför.. Men jag sa åt mig själv att jag var en jäkla tönt och att ja skulle ta djuuuupa andetag och då gick det över. Men dom 30 minuterna jag låg där kändes som en evighet.. Det gjorde inte ont men usch vad obehagligt det var.. Jag vågade inte röra mig ur fläcken och jag fick kämpa med att andas för helst av allt så ville jag ligga och hålla andan.. Hej nålrädd! Tack för ditt felsteg läkarn, tack!

Nej detta är inte min dag.. inte någonstans. :( Ursäkta deppet men jag var tvungen att få ur mig det..

och nu ska man till jobbet och leka trevlig fast man egentligen är de motsatta. Älskart.. nooot.

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hahah fan va segt Denise..lycka till!

kram

2010-11-16 @ 11:29:10
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0