Sisådär ja!

Nu var denna jobbdag avklarat, nu väntas en helg med 20 timmars arbete. Min rygg skriker "TA DET LUGNT" men det kan man verkligen inte göra på mitt jobb. Tycker jag känner en liiiiiite förbättring så det är väl positivt. Har dock inte suttit i kassan idag så det kan väl vara därför. Håller mina tummar och tår att jag snart får jobba utan värk! Allt blir så jäkla mycket roligare då.. Jag tycker ju om att jobba.. nååväl...håller ni tummarna också?

Imorgon kommer första delen utav "Livet före mammalivet" upp, håll utkik! Nu ska jag strax sova sova sova och ni får ha det bra bra bra! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi, ja det är supergott! Du får testa! ;D



Kram

2010-11-20 @ 00:14:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0