Frukost med älsklingen ♥


Detta är lyx för oss ♥

Eftersom att jag är sjuk och S ledig så passade vi på att äta en gemensam frukost. Det händer inte allt gör ofta om man säger så. Det blir även en gemensam middag och det är verkligen lyx för oss. Vi jobbar om varandra varje dag och kan äta middag tillsammans varannan måndag. Its true.. Så idag tänkte jag slänga ihop en gratäng. Det blir en ala Denise gratäng med köttfärsås, potatis, lite paprika och annat mumsigt.

Vad är lyx för er?

Mitt huvud dunkar så fort jag tittar på skärmen därav den dåliga uppdateringen. Ska försöka kika in lite senare :) Kram på er alla och jag hoppas att ni slipper få bihåleinflammation!

Kommentarer
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Jag hade bihåleinflammation för ca 1 år sen, fy fan säger jag bara, jädrans så ont det gjorde.

Lider med dig! Hoppas du börjar bli lite bättre.

2011-04-14 @ 16:32:00
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0