Hej tröttbabbel!

Bloggen blir fan inte roligare än rubriken. Har sovit mega dåligt inatt och jag tror inte att jag slöt mina ögon förens kl var kring 00.30. Kl 5 hördes alarmet på mobilen och det var bara att stiga upp. SUUUUUUUCK och STÖÖÖÖÖN. Kl 7 var jag på jobbet och jag skulle egentligen jobbat till 18 men jag smet lite tidigare.

Allt har irriterat mig idag, på riktigt. Jag var nära på att nypa en tant i örat av ren frustation men det hade nog inte vart så bra så jag tänkte att jag gjorde det istället. En annan kund hade jag lust att doppa i toaletten, han borde gå en kurs i artighet. Gubbfan. Ja, ni förstår nog. Jag är trött och tålamodet på noll.

Kom iallafall hem innan W gick och la sig vilket var mega mys ♥ Har saknat ihjäl mig efter mina älsklingar idag. Till påskmiddag serverades det tacos. Nej nu ska miss bitterfitta bädda ner sig och somna till något tråkigt program. Imorgon ska det jobbas igen och efter det.. Ja då ska leendet pch positiviteten tillbaka.

Fasiken vad mycket babbel det blev nu. Hej tröttmössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0