Vilken plåga!

Igår kväll trodde jag att halva ansiktet skulle sprängas i tusen bitar. Ringde vårdguiden för tips, men det fanns inte så mycket än att hålla huvudet högt och nässpraya. Tog mig 3 timmar att somna. Helt utmattad var jag, i tron om att jag skulle dö. Imorse när jag vaknade så kändes bara en liiiiiiitet pytte tryck och jag hoppade av glädje. 1 timme senare så var trycket inte liiiiitet längre utan det var precis som igår. Vill bara att kl ska bli 13 så jag kan få komma till läkarn. Nåde detta om det inte är bihålsinflammation. SNÄLLA låt det vara det..

Bajsalvedon som inte fungerar. Skit nässpray som inte fungerar. Jag är inte bitter..Jag är jääääävligt bitter!

En liten obitter Denise. Lite positivitet ska vi la få in ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Aj, stackare. Hoppas att du mår bättre idag, söt bild på dig som liten. :-)



Kram o ha en trevlig ny vecka!

2011-04-11 @ 12:19:23
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Mikaela

Wilgot har verkligen fått dina ögon, syns så väl på bilden ovanför:)

2011-04-11 @ 17:01:22
URL: http://storymea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0