Bättre dag!


Idag vaknade jag och mådde skit. Fick feber igen och suckade mer än högt. Då kände jag mig som på bilden. MEN detta vände och idag har jag haft en bättre dag. Hostat mindre, andas bättre och orkat mer. Dock började foglossningen så fort jag bar på jobbet. Aj aj! 5 timmar och kroppen skriker. Tur i oturen att jag har min sjukskrivning som gör att jag sällan behöver jobba mer än 5 timmar. Nu börjar jag hitta mitt rätta jag igen. Ser fram emot imorgon vilket jag inte gjort de senaste dagarna. :)) Mest av allt längtar jag efter Wilgot, har inte sett honom sen imorse. Mammas skrutt ♥

Tack för alla svar i detta inlägg. Och alla ni andra som inte svarat än, gör det gärna! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2011-08-18 @ 10:54:04
URL: http://klaraochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0