Nu var det tydligen dax..


Mamma posar glatt på jobbet!

Wilgot blev sjuk igår och idag är det min tur. Att man aldrig ska lyckas bli imun mot skrutts baciller! Hoppas att detta inte blir långvarigt om jag säger så. Är redan trött på alla nysningar! Dagens arbetsdag gick hyffsat. Har inte haft så mycket foglossning idag. Kankse för att jag setat i kassan mest hela dagen. Dessvärre har min överrygg börjat bråka igen (pga kassan). Alltid är det något... suck. Men jag börjar vänja mig nu. Jag har världens bästa familj så det jämnar ut sig ♥

Tack för alla namnförslag!! ♥

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Ush! Foglossning är inget vidare. Jag vet inte om det är det jag fått den sista veckan. Det hugger iaf till i ljumskarna. Känns som jag får kramp eller nåt. Mindre trevligt iaf

2011-08-09 @ 22:30:55
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0