Over and out



Det är underbart väder ute, första gången på 3 veckor och vad ska jag göra? Jo jag ska jobba första dagen efter semestern. Varför i hela friden är det fint väder då? Det ska regna och blåsa förbövelen! Men det slår aldrig fel, eller hur?

Wilgot har vant sig med att vi har semester. Det första han gör på morgonen är att ropa "pappa" samtidigt som han springer till vårt sovrum, där pappa brukar ligga. Idag är pappa på jobbet så än hörs ropet efter pappa men ingen pappa där. Jag vill ha mer semester!!

Jaha, over and out med denna sommar då! Nu ska jag trotsa foglossningen och göra allt det där man inte bör göra, som att jobba, lyfta och stressa runt. Önska mig lycka till! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna, snart 2-barnsmamma

Hej!

Mitt tips är: boka tid hos sjukgymnast som har erfarenhet av att behandla gravida (din BM kanr ekommendera någon) Sjukgymnsatik och akupunktur hjälpte mig ofantligt mycket, men jag väntade på tok för länge med att gå dit första gången då det tar ett par veckor av behandlingar för att det ska ge resultat. Man behöver ingen läkarremiss längre för att få tid utan det kostar som ett besök på hälsocentralen (man kommer snabbt upp i högkostnadsskyddet och då är det ju gratis).

sen är det ju så att har man tokont ska man inte jobba helelr, för det blir bara värre. Själv var jag sjukskriven from mitten av maj till nu...



Lycka till!

2011-08-01 @ 10:56:06
URL: http://sansai.blogg.se/
Postat av: Teresa - Mamma till Melwin 090918

HEJ! Gud vilken underbart fin blogg du har! Shit blev helt till mig när jag klickade mig in här :D Wilgot är verkligen söt som socker!



Spännande med barn nr 2 snart! :D



Och vet du? haha, det skiljer en månad på din Wilgot och min Melwin, Melwin är född 090918. Och nu har jag ett till litet busfrö i magen som är beräknad till 2 april 2012.



Oj detta blev jätte långt, men var bara tvungen att skriva, din blogg är tillagd bland mina favoriter och kommer vara en blogg jag skall besöka varje dag! :D



Är redan inne för tredje gången idag & bara väntar på att du skall uppdatera ^^,



Hoppas allt är bra med er (: Kram

2011-08-02 @ 21:02:19
URL: http://teresamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0