Wilgot och nallen

Wilgot har börjat leka med sina nallar, så himla söt. Han bäddar ner dom med filt och kudde, pratar med dom, ger nappen och pussar godnatt. Ibland får nallarna lite dricka eller mat. Det var inte så roligt när Wilgot ville att stornalle skulle bada (den på bild). Mamma var liksom inte så snabb så stornalle fick hänga på tork en dag. Mammas charmtroll ♥ Tror jag smälte lite första gången jag såg när han nattade nallen. Funderar på om man ska köpa en docka till Wilgot. Tror att han skulle älska att leka med den. Om inte så lär han väl göra det när miniskruttis kommer till världen :) Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva & Liten i magen.

En docka tror jag absolut han skulle gilla! Malva fick sin första tygdocka när hon fyllde 1 & då hade hon lekt/nattat/tagit hand om sina nallar ett tag innan dess - det blev succé! Hon älskar fortfarande sina dockor, men har börjat övergå mer till att "pajka boll! håjt! bjaaa!" nu, hehe :)

2011-08-19 @ 11:50:28
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Jag har köpt en tygdocka till min son som nu är två år och han fullkomligt älskar dockan. Dockan får verkligen följa med överallt :)

2011-08-19 @ 13:07:45
URL: http://chicmommy.se
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Hej! Tänkte bara höra om du skickat nappen som jag vann i en av dina tävlingar för ett par veckor sedan!? :)

2011-08-19 @ 14:50:28
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Anonym

testa en docka men annars fungerar det ju att leka omsorgslek med nalle!!

men köp en tygdocka, de e ju mysiga att sova med



gillar inte att annars får lillasyster dockan... :S

2011-08-20 @ 12:59:17
Postat av: Lilla familjen

Min son fick en liten docka när han fyllde ett, en baby born när han fyllde två och blev storebror nu innan 3 årsdagen i november .. Så han hann öva lite ! (: Wilgot kommer säkert tycka det är jätte kul !

2011-08-25 @ 14:08:37
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0