Saker som gör mig galen (del5)

Något som gör mig förjäkla galen just nu är Santa Maria/EMD reklamen.
"Baby goodbye, baby farewell..." Hot or sweet.. Bla bla BLA!

Vi har en reklamstolpe inne i butiken med denna reklam om jag tror det är närmare 30% som sjunger på låten när det kommer till kassan. Kan inte folk förstå att jag har denna satans låt på huvudet HELA dagarna. Hör man inte den på jobbet så hör man den hemma. Gosh, varför ska reklam påverka oss så mycket?

Fast en gång så var det ganska roligt. Hade precis tagit betalt av en kund, han står och packar och jag klipper kuponger. Efter någon minut så börjar vi samtidigt nynna på denna låt, samma ställe. Det hela slutade med skratt och när kunden skulle gå så sa han "Jaha, baby farewell då". Haha :)

Jaha, nu har jag satfan på huvudet igen. Skulle aldrig skrivit detta.. Haha

Påverkas ni av reklam?

Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Sv; Åh tack snälla Denise!

Fin blogg du har föresten! =)

2011-02-25 @ 23:21:15
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0