Wilgot med bilen och hinken.




Nya grejen är att åka bob, men inte utan "hjälm". Toker ♥

Idag har tant kusin Amanda vart på besök och det uppskattades av lilla W somvanligt. Han fick en present, en hink fylld med badleksaker. Tack säger vi ♥ Nu är pappa S ute på krogen och ungen vägrar somna om. Ni förstår att Wilgot gråter floder om jag går in när han vaknat efter nattning och det var precis det han gjorde idag.. Vad jag än gör så gråter han så mitt mammahjärta svider. Om pappa S hade vart hemma så hade det bara vart för honom och gå in, stoppa om honom och sedan gå ut. Nu är vi inne på första timmen som Wilgot inte somnat om. Nu har han visserligen slutat skrika (tack gode gud!!!!) men han gör annat istället. Jag hatar att misslyckas. Pappa S, kom hem!

Idag ploppade ett nytt ord upp, hör och häpna. KAFFE... (?).. Det började imorse då Staffan står och serveras sig kaffe och Wlgot står nedanför och ropar affe affe.. Staffan sa att han menade kaffe med jag trodde annat tills eftermiddagskoppen då det kom igen. Jo, ungen ville ha kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0