Wilgurt ♥


Min lilla sockersöta yoghurt ♥

Idag har vi vart i väg en sväng för att inhandla en ny madrass åt lillherrn. Han har nämligen lärt sig att ta av sig blöjan själv och resten kan ni ju lista ut själva. En ny tröja och en större keps fick följa med också. Efter det så väntade lite middag och bus hos W´s mormor. Innan vi for hem så åkte klippmasenkin fram så nu ser inte min lilla bäsis ut som en munk längre ;) 6mm kvar, paang boom (satan vad jag saknar det redan huuuuhuu :(( ). På bilderna har han munkfrillan kvar ;) Imorgon väntas avslutning på förskolan men innan dess så ska jag och älsk åka iväg och luncha. Det var tusen år sen, ska bli myyyyys ♥

Nu ska jag chillonthepastill i soffan,

Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

nemen vilka fina bilder :) han e ju så söt lilla killen :)



har en tävling på bloggen nu :) va gärna med

2011-06-15 @ 21:05:31
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Postat av: Angelica vecka34

Så söt ! Hoppas det blev bra med håret där bak, framifrån ser det inte ut som det behövdes klippas iallafall :)

2011-06-15 @ 23:27:08
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0