Dagens i punkt

♥ Jobbat 8-12
♥ Mött upp älskling & storälskling
♥ Kollat in carena double swing
♥ Köpt kängor, gummistövlar och tygskor till mig. Vinterskor till Wilgot och nya pjux till storälsk. Mössa & vantar åt W.
♥ Svullat donken
♥ Avslutat "åååh nej jag tror jag håller på att bli sjuk" genom att bli sjuk.
♥ Blitt strandad av allt trippande
♥ Funderat över om denna förkylning blir lika jäklig som förra.
♥ Konstaterat att jag borde lyssnat på mig själv när jag sa "Härmed lovar jag att inte pussa på Wilgot när han är förkyld"
♥ Nu har jag inget mer att säga, återkommer imorgon! Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Fia - mamma till Lucas

Roligt med nya skor :)

Men förkylningen va inte lika kul, krya på dig!

2011-09-13 @ 07:55:38
URL: http://aije.blogg.se/
Postat av: Anonym

Släng ett öga på babyjogger city select också :) den hade jag köpt om vi inte redan hade haft två syskonvagnar :D

2011-09-13 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0