Jag skulle bara hjälpa till...



Skulle hjälpa granntanten att laga hissen, det gick sådär. Varför ser det värre ut i verkligenheten än på bilden? huhu! Tur att man får fina plåster när man har ajaj på handen ♥ Wilgot älskar dessa plåster. Inte så konstigt för hur söta är dom inte då?

Lillskruttis har flyttat sitt huvud i magen nu, undra om hon vänt sig.. Känner fortfarande inga kraftiga sparkar som jag gjorde innan hon la sig i säte. Hon kanske ligger och leker kurragömma med mamma. Nåväl, skulle kännas tryckt om hon kunde vända sig typ nu. Att klämma ut en unge i säte känns sådär faktist. Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Jag tyckte faktiskt det var helt okej att föda i säte ;) Även om det var mycket med röntgen osv innan det blev bestämt att jag fick föda så.. Nu i efterhand är jag glad att jag inte valde kejsarsnitt även om det gjorde aningens ont på förlossningen ;)

2011-09-05 @ 12:07:30
URL: http://mammacherie.se
Postat av: Philippa - Mamma till Therese och Ellinor

gud vad efter jag är, GRATTIS!!!

Jag var faktiskt aldrig rädd för att eventuellt föda ett barn i sätesbjudning, men då vill jag ju veta det tidigare så alla är förberedda och man kanske slipper gå över tiden lika länge utan hjälp

2011-09-05 @ 13:48:46
URL: http://phlippans.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag kände sparkarna nere vid äggstockarna ungefär när Nicole låg i säte, kände dom aldrig över naveln.

Men hon har några veckor kvar att vända sig så vi får hoppas på det bästa. :)

2011-09-06 @ 10:16:10
URL: http://dien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0