Nu så..Buller och brak.



Blev ett litet uppehåll på bloggfronten då natten till igår inte blev den bästa. Låg vaken heeeeeela natten och lyckades inte somna förens 1timme innan kl min skulle ringa. Jag var lite smått mör igår så jag orkade inte göra mycket mer än och vänta ut tiden. När kl slog 19 så däckade jag GOTT i sängen och sov tills det var dax att gå upp på morgonen. Så med andra ord är jag nu åter i bruk.

Varför jag inte lyckades somna var en kombination mellan kill i benen och en hyperbebis som snurrade runt konstant i 4 timmar. Hallå, 4 jäkla timmar. Inte sådär lite buff buff utan kaboooom, volt, kaboooom, revben, kamoooom kissblåsa. Så grattis lillknorris, du har redan lyckats hålla din mamma vaken en hel natt! ♥ Tack...tack tack för den din lilla rackarbebis!

Vad mer då? Jo vettni vi ska nu fira. Fram med glasen! Wilgot har nämligen för första gången på 1,5 SOVIT UTAN ATT BRÅKA. 2 kvällar i rad har ungen inte gnällt, skrikit eller vägrat. Knappt vaknat heller. Så underbart att han är tillbaka till sitt vanliga jag. (peppar peppar). Lilla hjärtat nu fortsätter du såhär okej. Är du riktigt duktig så kan du få en kaka på lördag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0