Sovmorgon..



Idag fick vi sovmorgon till halv 11 och ni kommer hata mig när jag säger detta. Jag önskar att det inte hade hänt. Jag ville gärna hinna vara hemma lite innan jag skulle fara till jobbet men så blev det inte. Men tack för sömnen lillälsk ♥ Wilgot åkte ju på en förkylning i onsdags som ännu inte släppt. Febern är borta men resten är kvar. Jobbiga förskoleförkylningar! Imorgon så ska familjen knas åka och shoppa skor och troligtvis kolla på lite barnvagnar. Hela familjen behöver nya skor och ni hör ju själva, det lär kosta en del. Nåväl eftersom att jag har jobbhelg så blir uppdateringen kass. Nu får gilla läget tills jag finner tiden :)

Har lånat ut mitt minneskort till kameran så jag kan tyvärr inte bjuda på varken en dagens eller en färsk bild på min lillkorv.
Men ni får en gammal iallafall :D Tagen 8de sep 2010 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0