Wilgot klättrar på väggarna.








Det märks att Wilgot börjar tröttna på att vi föräldrar är sjuka, han klättrar bokstavligen på alla väggar här hemma. Ska bli skönt att påbörja nästa vecka så lillkillen kan få komma till förskolan och busa igen. Det han älskar mest efter mamma & pappa. Det har vart strålande väder i helgen och det känns som om vi är dom enda som inte fått ta del utav det. Dumma sjukstuga, dumma dumma, jag avskyr dig. Nu är jag på bättringsvägen iallafall och imorgon så väntas jobb, bara att bita ihop då man inte är helt återställd efter denna hejkomochhjälpmig-sjuka. 4 timmar ska jag väl klara. Heja mig!)

Jag och Wilgot har haft en mysig dag trots att jag mår lite sisådär. Vi har busat mest hela dagen. Nu sover han gottis i sin säng och har ännu inte vaknat till och vägrat somna om. Om det ändå kunde förbli så kvällen ut. Heja Wilgot du är bäst, det är du som sover mest! Heja heja heja! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0