Frågor på det? Dåså!

Jag kör igång en liten frågestund. Det är många som önskat en i samband med min kommande bröstförstoring (WEHOOO IMORGON ÄR DET 1 VECKA KVAR!!!). Tänkte att vi gör såhär.. Fråga på men så länge ni är helt anonyma får ni inget svar. Jag kommer inte godkänna kommentarerna så ni behöver inte vara oroliga över att er blogg kommer synas, för vill ni vara anonyma så får ni vara det,MEN inte för mig, för då får ni inget svar. Får dagliga kommentarer av folk som inte vill att jag ska publicera dom och givetvis gör jag inte det heller.

Snygg morsa 23!

Imorgon kommer bloggen se helknasig ut och jag har bloggstopp från och med morgonbitti ;)
Så jag tar mig en bloggpaus helt enkelt och bli inte rädda ifall bloggen inte fungerar, jag ska ABSOLUT inte sluta blogga haha. Återkommer så fort jag "får" dröjer nog inte allt för länge) och jag lovar er att jag har en massa skoj att bjuda på då! :D

TA HAND OM ER ♥ I will miss you mina gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0